[silindi] Gergin ve heyecanlı bekleyişler kızlar tayin istedik ama olacak mıyız olmıcak mıyız belli değil biran önce açıklansa
Gokturk_ [silindi] Vallahi açıklanmaması geriyor beni.Topladım çoğu şeyimi ben bide 😂Yani bi açıklansa da rahat etsem .
Birbebetoannesi [silindi] Sırf tayin açıklanacak diye eve dönemedim eşim deprem bölgesinde zaten tayin istedik diye de gideceğimiz yere kısmetse direkt almaya gelirim dedi 😔 inşallah bir an önce açıklanır
Gokturk_ @[silindi] @ehlenmomyy Kızlar tercihler seçim sonrasına kaldı muhabbetleri dönüyor ya duyum aldınız mı hiç ?
ehlenmomyy Gokturk_ tercihler yapildi canim coktan aciklanmasjndanmi bahsediyorsun? Yarinda olmazsa bencede secim sonrasi olcak
Gokturk_ ehlenmomyy evet açıklanmasından bahsediyorum .Benim içimden yarın geçiyor ama inşallah yarın açıklanır
Gokturk_ ehlenmomyy hakkımız da hayırlısı olsun artık gerçi tercih sonuçları seçimle hiçbir alakası yok yani seçimi değiştirmeyecek neden böyle şeyi attılar anlamış değilim .Yerler belliymiş bi imza atılması kalmış
ehlenmomyy Gokturk_ yani bende anlamadim. Uzadikca uzarsa ilişik kesilmeside uzamaz inşallah agustos eylule flan
luluuu ehlenmomyy uzamazsa daha kötü değil mi? Normalde Haziran ayında ilişik kesiliyor ve şimdiye kadar aciklamadilarsa büyük ihtimalle seçimden sonrasına kaldı. İki üç hafta içinde ev bulup taşınma işi nasıl olacak 😐
[silindi] redizepol1 benimki denizci geçen yıl Mayıs sonu açıklanmıştı bu yılda öyle olabilir ya da seçim sonrası neyse biraz daha sabrederiz 👍 bizim olup olmayacağımız da belli değil? Tayin istedik ama bakalım gönderirler mi 🤦🏻♀️