Hepinize selamlar, oturduğum evin kontratı temmuza kadar ama ev sahibi aradı ve evden çıkmamızı istedi evi avukat oğluna büro yapacakmış. ihtarname çekeceğini söyledi , bu gerekçeyle evden çıkmamızı isteme hakkı var mı sormak istediğim bu birde mesken olan yeri işyeri olarak kullanabilir mi? Oğlu avukat öyle olmasa bunları demezdi diyen çıkar ama merak ettim işte belki de bizi korkutma amaçlı söyledi. yardımcı olabilecek biri varsa ona göre bizde gardımızı alalım .