Bebeğim 6 aylık 4 gün önce serçe parmağının üstüne çizik gibi ve serçe parmağının arasında kızarıklık oluştu surmedigim krem kalmadi hiç gerileme yok hala olduğu gibi yaşayan varmi ek gıdaya da geçtim ama parmağının arasında allerji olurmu hep üç gün kuralıni da uyguladım verdiğim besinlerde