Kuzeymiram Öglen uykusuna yatiriyormusunuz , mesela ben 1 de yatiriyorum 3 te uyandiriyorum , gece uykusunada en geç 11 de geçiyoruz , siz nasil yapıyorsunuz kizlar
Emir_mom Kuzeymiram 19 aylık öğlen 12,5 -1 arası öğle uykusuna geçiyor 3 gibi uyanıyor akşamda 10 da yatış.
Dogacelik Kuzeymiram 19 aylik sabah 7 bucuk kalkis 12:30 uyku 1 bucuk saat uyur genelde 2de uyanir. Aksam 9-9 bucuk uyku saati🌸
[silindi] Kuzeymiram sabah 7.30-8.00 gibi kalkıyor öğlen 13.00 gibi yatıp 16.00 gibi kalkıyor. akşam 22.00-22.30 civarı uyuyor tekrar.
_The_ANA_ Kuzeymiram 19 ay Sabah 8 gibi kalkıyor 11.30 gibi öğle uykusuna yatıyor 3 gibi kalkıyor Akşam 21.30 da uyumuş oluyor
Kuzeymiram Emir_mom Dogacelik [silindi] Bi ben ogle uykusuna yatiriyorum saniyordum sevindim , cunku cogu kisi oglen cocugunu alip gezmeye goturuyor bendemi gariplik var diye sorayim dedim
[silindi] Kuzeymiram dışarı çıksak bile yolda uyur. belki bir iki defa uyumamıstır. küçükler daha öğlen uyumayı kesmek için erken bence.