Katya5 valla ne kadar erken başlarsam o kadar sever yemeyi bence yemeklere alışmaları lazım özellikle yoğurda her gün veriyorum ben başta sevmedi şimdi seviyor yiyor hamdolsun vitamin almaya erken başlaması kötü birşey değil bence çok katı verirseniz kabız olur aşırı katı olmadan mamalar yaparsanız sorun olmaz bence … ben her sabah her akşam hakiki zeytinyağ veriyorum 1 çay kaşığı 8 günde bir kaka yapıyordu kızım şimdi 4 günde bir yapıyor