Akkiz_E_M Iyi gunler kizlar cok sukur ben başardim kizima puturtulu gidalara alistirmayi prematur(36+4) bebekti kizim su an 10ay 18gunluk ve 10aya kadar hep blendr kullandim kizim ogurup boguluyordu kusuyordu puturtulu yediyi zaman her kes bu cocuk 2_3hatta 4_5yasina kadar boyle olur hep sivi halde yer dedi onlara kanmadim bebegimle ben basardik size bu mutlulugumu yazmak istedim💕
DarkSwan Akkiz_E_M Nasıl başardınız? Nasıl bir yol izlediniz? Anlatabilir misiniz? Bizde bu durumu aşmaya çalışıyoruz başarılı olamıyoruz.
Oanne Zaten prematüre doğmuş hazır olduğunda yerdi niye 2,3 hatta 4,5 yaşı bulsun ki bebekleri zorlamamak rahat bırakmak lazım stres yaptıkça olmuyor asıl çevreye kulağı tıkamak lazım Gelişim basamağını geçince yemiş işte 🌺
Akkiz_E_M DarkSwan tabi ben bu ulkerin cubuk krakeri var ya tuzlu olandan eline vermeye basladim kirip(3disi var)agzinda islatip yutmaya basladi 3gun de yogurt corbasi yaptim pirinci diri tutum ilk basta agzindan cikardi iste bir turlu yedirdim daha sonra omlet yaptim kucuk kucuk verdim zeytinleri kucuk kucuk dograyip masasina biraktim kendisi alip yemeye basladi boyle boyle alistirdim cok sukur simdi yiyor(disten dolayi istahsiz ama olsun)