Kızlar merhaba hemen şöyle söyleyeyim konu KPSS . 2 yıl banka sigorta mezunuyum 5 yıl sigortacilik yaptım işimi çok özledim . İnsanlarla iç içe olmayı özledim . Komşum bugün atandığını soyledi 30 yaşlarında sanırım . Ben de 28 yaşındayım 29 olucam seneye kpss hazirlansam sizce yapabilir miyim . 3 oğlum var 5 ve 1 buçuk yaşlarında eğer olursa onlarda büyümüş olacak . Hiç oturup kpss calisan biri olmadım hemen çalışmaya başladım işimi de seviyordum . Eşimin görevi gereği küçük bı yere taşındık haliyle isim de kaldı eve tıkıldim . Kısacası bu yaşta hazirlansam olur mu boşa mı kürek çekerim . Matematik sıfır ona yoğunlaşmam gerek . Önerileriniz benim için önemli 🌹