Sehercomak1301 3.5 aylık henüz bitmedi. Bizimki 1aylıkkem başladı. Her meme ve bez değişimi öncesi mutlaka zeytinyağıyla karın ve ayak tabanlarına masaj yapıyorum peşine de uzun uzun bacak hareketleri. Her yemeğin içine bool boooll kimyon atıyorum. Sabahları kimyon çayı akşamları da rezene tohumu çayı içiyorum.
Karnını ve ayaklarını sıcak tutuyorum havlu ısıtıp koyabilirsin. Ben ebebekten kiraz çekirdekli patik ve kemeri almıştım daha pratik oluyor işime yaradı.
Her akşam sıcağa yakın ılık banyo yaptırıyorum karnını olabildiğince sıcak suyun içinde tutmya çalışıyorum o da rahatlatıyor
Birçok gaz damlası denedim. Biogaia probiyotik ve mommys bliss ikilisi en iyi gelen oldu. Asla bitirmedi evet ama hafifletti en azından tüm bunlarla birleşince.
Kolik saatleri başladığında da koynumda yatırıyorum omzuma yaslayıp evi turluyorum