Herkese merhaba 22 aylık oğlum var daha konuşmayı bilmiyor ve daha yeni gece uykularını düzene sokmuştuk. yaklaşık 10-12 gün önce oynarken telsizin sesini kısmış, ertesi sabah uyandığı zaman ben onun sesini duymamışım bağırmış ağlamış ve can havliyle yataktan tırmanıp dışarı atmış kendini tabi ben onun sesini duyduğumda artık salonda karşılaşmıştık odadan çıkmıştık ikimizde. o günden beri geceleri yanında ben olmadan uyuyamıyor bırakacağımdan korkuyor muhtemelen. bu psikolojiden onu nasıl çıkartabilirim? en ağırı dün gece geçti yatağının yanına yer yatağı yaptım kendime genelde orada uzanarak onu uyuturum hasta olduğunda orada yatarım ama dün gece hep benim üstümde yattı beni bırakmadı hatta yanındayken bile bağırdı bazen evin içinde dolandı sabah dörde kadar uyutmadı beni de
Çocuğumu bu korkudan nasıl kurtarabilirim nasıl eski haline geri dönmesini sağlayabilirim lütfen bana yardım edin 🙏🏻