Kızımın bugün aşısı vardı kilosu 8600 gram sağlık ocağında ki ebemiz kilosu az dedi ama zorla yemek yediriyorum oyun oynayarak buseyle kandırarak ve 3 ana 2 ara öğün yapmaya çalışıyorum herzaman hiç mama yemedi bebeğim anne sütü alıyor yatmadan yatmaya emiyor ve 3 kilo doğdu 2600 e düştü ondan da kaynaklı diye düşünüyorum.kilo alması için ne yapabilir yoğurt yumurta veriyorum bunların dışında