Yagizinannesiiiiiii Travel sistem var ama artık rahat olmuyor. 14 aylık bebeğim memnun kaldığınız araba önerilerinizi bekliyorum.
incir-receli Yagizinannesiiiiiii bütçenizi aşmıyorsa joie brisk lx tavsiye ederim 3 araba değiştirdim keşke en başta bunu alsaymışım dedim
Rumeysaerva Yagizinannesiiiiiii bende bıkmıştım artık sinir oluyordum maxi cosi jaya model aldım cabin boy çok rahat ayrıca puset de takılabiliyor
Deletedmom_48 Yagizinannesiiiiiii burdaki arkadaslara sormuştum post açmıştım bnde en son gdip hamilton r1aldım memnunum