Merhaba sevgili anneler oğlum doğduğu günden beri mama içiyor. İlk zamanlar böyle sıkıntımız yoktu ama son zamanlar da mamasını içirirken genzine kaçırıyor. Haliyle çok korkup panik oluyorum. Bunu yaşayan anneler var mı? Nasıl başa çıktınız çok korkuyorum