Yavrum_veben2 benimkinde aynı seninki gibi doğdu 36+5 2940 doğdu uzayan sarılığımız oldu 100 gram verdi sonra toparladı bende çok üzülüyordum sakın üzülme geçiyor gerçekten şimdi 4 buçuk aylık sıksık emzir benimki çok uyuyordu sarılıktan dolayı kaldıramıyorduk ağlıyordum hatta ama hepsi geçiyor canım sağlikli olsunlar yeter herşey geçiyor 💞