Marbling35 Emeklemek bir gelişim basamağı değil yani emeklemese de olur bu gayet normal bir durum, doktora gitseniz bile doktorunuzda size normal bir durum olduğunu söyleyecektir. Benim de bebeğim 3 gün sonra 9 aylık oluyor ve benim bebeğimde de emekleme yok henüz sadece geri geri gidip daha doğrusu kendini kaydırıp koltuk altlarına giriyor o kadar🙃 Telaşlanmayın, arkadaşımın çocuğu hiç emeklemesen yürümeye başlamış mesela. Bebeğinizi zorlamayın hiçbir şey için, ben de zorlamıyorum kendi bebeğimi, zaten istediği zaman kendisi yapacaktır bunu ben sadece arada bir destek verip emeklemenin yürümenin ne olduğunu anlaması için bir iki ellerimle destekliyorum o kadar. Telaş edilecek bir şey değil bebeğinizin emeklememesi.