Merhaba günaydın bebeğim 9 ay 15 günlük desteksiz otorabikiyor ama yatar pozisyondan oturur pozisyona tek başına geçmiyor benim kaldırıp oturtmamı bekliyor ellerinden hafif tutuyorum kaldırmıyorum bile aslında kendi kalkıyor ana ellerinden tutmadan kalkmıyor bağırıyor yerdeyken gel kaldır diye normal mi acaba bu durumu yaşayan var mı sizin bebekleriniz ne zaman yatar pozisyondan oturur pozisyona geçti