Benim oğlum 3 aylık. Genelde en son akşam 8 gibi emziriyorum sonra saat yaklaşık 3 e kadar uyuyor. Sonra da ortalama 2,5 saatte bir kendisi uyanıyor öyle emziriyorum. Bu gibi durumlar için sarılık riski yoksa, gelişimi normalse uyandırmamak lazımmış. Ama bu kararı doktoruma sorarak aldım, bence siz de danışın ve öyle ilerleyin.