1 yaşında bebeğim 10 aya kadar küçük besikte yatak odanızda yattı sonra yer yatağı yaptım rahat yatsın diye belirli bir saate kadar uyuyor yerde sonra kalkıyor yatağa tırmanıyor ağlıyor katıla katıla günlerdir böyle olduğu için dayanamadım sesim yükseldi dün başım çok agriyordu birden ağzımdan çıktı cümleler anlayamadım bile sonra yanımıza aldım ve yanımızda uyudu uyanmadı hiç odasini ayırmayı düşünüyordum şimdi imkansız gibi