mihribann7570 diş değil tatlım her bebekte bu dönemde aşırı salya ve yumruklarını ısırma emme olayı olur 3. Ayda tükürük bezleri gelişmeye başladığı için salyalar artar fazla geldiği için sürekli akıtır 4. 5. Ayda da devam edecek sonra diş çıkarma dönemi geliyor zaten daha da artıyor