Merhaba anneler bebeğim 15 ay 15 günlük 16. Ayımızı dolduruyoruz. Emiyor ve yemek yiyor. Ama yediği kuş kadar. Krep yapıyorum mesela çeyreğini yiyor. Pişmiş yumurtayı yemez peynir severdi şimdi onu da yemiyor haşlayıp başka şeylerle karıştırıp yediriyoruz vs. Ama bu azıcık yemesi hatta bazen tamamen reddetmesi bizi çok yoruyor. Bestiron kullanıyoruz vitamin olarak. Balık olarak haftada 2 kere somon vermeye çalışıyorum bazen yiyor bazen yemiyor balık yağı almadım kararsızım. 2 gündür de sinir krizi geçiriyor. Mesela gece uyandı sarılıyorum olmuyor normalde emziğine düşkündür emzik veriyorum olmuyor sakince konuşuyorum olmuyor sqdece çığırıyor en son annecim emmek ister misin deyince sustu. Aradan iki saat geçmedi tekrar kriz bu krizde ise çığırırken arada emme dedi. Yine emzirdim sakinleşti. Normalde gece sadece 1 kere emer 10 da emip uyudu diyelim 3 te emer sonra sabah kahvaltı yapar. Bunu derdini anlatamadığı için çığırarak ağlıyor diye düşünüyorum ama bilmiyorum. Var mı aynı durumları yaşayan annelerimiz şu çare oldu diyebileceğiniz deneyimler.