31 aylık oğlumun bugün tuvalet eğitiminde 2 günü gece de bağlamadım gece tuvalete kaldırdım iki buçuk 3 gibi 3 gibi falandı Dün asla zaten denk getiremedik tuvalete sürekli altına yaptı kakasını da altına yaptı şöyle bir sıkıntımız var oğlum tuvalete oturtturuyorum Aslında çişi var ama yapmıyor Pijamasını çeker çekmez donuna yapıyor sabah gene aynı şekilde ilk çişimizi yapalım diye oturtturdum otu yani oturdu bir şekilde oturttum ama yapmadı donunu çeker çekmez daha salona girmeden altına etti üstüne değiştir vesaire derken Pijamasını giydirmeden öyle bıraktım ellerimi yıkamaya gittim geldiğimde halının üstüne kakasını yapmıştı en ne yapacağım Ne olur bana yardım edin ya tuvalete yapmıyor hiçbir şekilde bugün İkinci günümüz işte Ne demem gerekiyor Ne yapmam gerekiyor Ne olur yardım edin Delirmek üzereyim