Kızlar 12 gün önce normal doğum yaptım hastaneden çıkışta sadece temiz tutun dediler ama araştırdım antibiyotik baticon veriyorlarmış ben evde baticon sürdüm ama antibiyotik vermedikleri için icemedim dün gittim 1 dikisim şişmiş antibiyotik vermedilermi diye sordu hayır dedim ve kullan gel olmazsa yatiş yapicam dedi doktor sinir oldum başından beri kullanıp bitirmek varken neden bu hale getiriyorlar başına gelen var mi acaba nasl geçiririm bunu