M-B yapmadığım kalmadı ki. Benim için önemli olan uyurken kollarının sabit kalmasi. Kundağı çıkarıp emzirmeye başlayınca dönüp duruyor yatakta. Ayakta sallasam elini kolunu sallıyor,mirildanmaktan uyuyamıyor. Keşke 5 aylıkken biraksaydim. Mamayı da dediginiz gibi deniycem. gündüzde mi o şekilde vermeliyim