Yasemin517 Arkadaşlar bunları kullanan varmı? Vegaferon kullandığımdan beri bebegım bir gun kaka yapıyor bır gun yapmıyor normal mi? Birde monovit d vitamini iyi mi kullanıyomusunuz?
iki_prens_annesi_ Yasemin517 d vitamini kullanıyorum kan ilacina başladım 4 aylık olucaz haftaya belki verirler bilemiyorum
edabolukbasi Yasemin517 sağlık ocağının verdiklerinin içinde paraben var kullanmıyorum o yüzden d3 ocean demir damlası bestiron
ElifDurucuk Yasemin517 vegaferon kabızlık yapabilir denildi bize sağlık ocağından. O yüzden kullanmadık
Yasemin517 Evet 4. Aydan sonra onu veriyor sağlık ocağı bende kullanıyorum fakat iyi yorumlar okumadım danışmak istedim annelere
papatyam-34 Yasemin517 Bizde bi iki marka denedik ama ikisi de çok gaz yaptı şuan sağlık ocağının verdiklerini kullanıyorum hiç gaz sorunu oluşmadı doktorumuz da kullanabilirsin bir şey olmaz dedi kullanıyorum bende kaka her gün yapıyor ama bi ara dediğiniz gibi bi gün yaptı bi gün yapmadı sonradan düzeldi
Havvaaaysuna Vegaferon biz kullanamadık verdiğim iki günde çılgınlsr gibi ağladı Dr umuzun önerisiyle kidsfer e başladık rahat ettik d vit doğduğundan beridir monovit d kullanıyorum bi sıkıntı yaşamadım
Artemiss_ Yasemin517 vegaferon kabız yapıyor ıcınde paraben var probiyotik yok. Ayrıca diş siyahlatıyor çürütüyor bu yüzden başka demir ilacı alın. Bestiron ya da newwit alabilirsiniz
Rabia_annesi Yasemin517 Ben ikisinide kullanıyorum yani bendede aynısı var ve bend evegaferonda bazen kakası çok oluyor