11 aylık bebeğim var önce hep beşiğinde uyurdu ama gelin görün ki 6 şubat depreminden sonra 1 ay kadar yurtta kaldık orada hep benim yanımda uyudu ve alıştı eve döndük ve 2 aydır ne yaptıysam beşğinde yarım saatten fazla uyumuyor kafayı yivem lardım edin uykum kalmadı artık