Bebeğim 7 aylık öncesinde 4 saatte bir uyanır gibi olurdu 10 15 dk emer uykusuna geri dalar uyumaya devam ederdi şimdi ise her 2 saatte bir tam anlamıyla uyanıyor ama ağlamak yok yatakta kendi kendine oynuyor emzirip uyutmak istiyorum dalamıyor emiyor oynuyor emiyor vs derken tekrar uykuya geçirmem 1 buçuk saat sürüyor ve uyuduktan sonra her 2 saatte bir aynı döngü ağlamak yok huzursuzluk yok nedir bu neden oldu nasıl düzelir???