Bir ortopedi doktorunun hem çocuklara iştah macunu hem zayıflama ürünü hem bilmem ne jeli çıkarması size de tuhaf gelmiyor mu? MaşaAllah her alanda bilgisi var(!) bu tarz insanlara güvenip çocuğunuza zararı dokunabilecek, içinde ne olduğunu bilmediğiniz şeyleri vermeyin. Kendi çocuklarına veriyor gibi gösterip kandırıyorlar ama asla vermiyorlar emin olun. Bu sayede milyonlar kazanıyorlar milletin çoluğunu çocuğunu zehirleyerek. Doktorunuza danışın o sizi en güzel şekilde yönlendirir. İştahı yok diye de üzülmeyin dönemsel olabilir, geçer. Sağlığı yerinde olsun yeter ki.