Anlasece ben 6.aydan sonra içirdim
Erken içirdiğinizde fetal ölüm riski artıyormuş aynı tuzlu yedirmek gibi su vermek de böbreklerinde soruna yol açabiliyormuş
İlk 6 ay bana çok ısrar etti anneler nedense ama sadece ağustosta doğum yaptığım için ilk 20-25 gün içinde yalnızca birkaç damla verdiğim oldu onu da doktor söylemişti bebek kaşığının ucuyla biraz verebiliriz dedi o da çok sıcak yerde yaşadığımız için