Merhaba doğumdan sonra rahatsızlıklarım başladı hiç hayatımda doktora gitmemiştim ama doğum yapan yapmaz hayatım kabusa döndü kemik erimesi ve belin kırıldı çok zor günler yaşadım şuan daha iyiyim çok şükür sma psikolojim alt üst oldu artık geçen doktora gitmiştim romataid artrit faktörüm yüksek çıkmış ne gbi bir hastalık ayın 25 inde gidicem doktora