Seym_c Merhabalr kızlar bebeğimin karnından sürekli ses geliyor ve 17-20:30 arası asla uyumuyır sürekli ağlıyor neden böyle oluyor daha önce yaşayan oldu mu
Alara123 Seym_c gazı vardır benim de öyleydi doktora gittim gazını aslında çıkartıyor dedim doktor dedi senin çıkarttığın gazı yemek sonrası gazı bu bagırsaklaırındaki hava dedi
Dogukan Seym_c benim bebeğim çok güzel osuruyor çok güzel ağızdan da gaz çıkarıyor ama yine de karnı gurulduyor