Günaydın güzel anneler . Böbrek taşım var 2 cm üzerinde. Dr ameliyat olmalısın dedi 9 hazirana gün verdi . Aranızda kendisi yakını ameliyat olan varmı . İyleşme süresi ne kadar kızım küçük uzun mu sürüyor kisamı iyleşmesi. Çok teşekkür ederim şimdiden 🙏