Ceyceyco Merhaba hanımlar artık mama parası yetiştiremiyorz Aptamil kullanıyorum ama çok pahalandı artık içim gidiyor verirken bebeğim 1 yaşında Aptamili bırakıp bebelac kullanmaya başlamak istiyorum siz ne düşünüyorsunuz
Sare_nuhaninannesi_05 Ceyceyco benim bebeğim 3 ay 13 günlük şu an canım benim Bebelac Gold 1 numara kullanıyorum ben elden tekli alınca bana pahalı geliyor ama Trendyol üzerinden üçlü paket alıyorum her bir paketi 800 gram ve çok uygun fiyata geliyor gayet memnunum hiçbir sorun yaşamadım 🥰
Cyerg Ceyceyco bilgi aldığınızda beni de bilgilendirseniz. Bebeğim yakında 10 aylık olacak bizde Aptamil kullanıyoruz Bebelac nasıl acaba fiyat farkını da bilmiyorum hiç
Eymenikonunannesi14 Artik buyumus bir problem olmaz canim bende 1 yasina yakin sma dan bebelac a gecmistim bir sorun olmadi