Kızlar yatarken sadece emzik alıyordu mamasını içip uyuyordu ama bu aralar dişten mi bilmiyorum gece ağlayarak kalkıyor emziği düştüyse veriyoruz yine sakinleşmiyor biz dişe bağladık ama gece mama içince uyuyor bu aralar gündüzde az yemeye başladı kaşığı reddediyor çoğunlukla bizde gündüz yemedi aç mı acaba diyoruz kafamız çok karıştı diş mi dişse gece mama yerine su versem yine ağlar mı ağlarsa mama vereyim mi nasıl yapmalıyım