Bu gazın bittiğini nasıl anlarız yani kendisi çıkarmaya başladığında bitiyor mu? Son üç gündür hep alttan bebeğim kendi çıkarıyor üstten çıkarmaya çalışıyorum bir kere falan çıkıyor normalde üstten her emzirme sonrası üç kere falan çıkıyordu şimdi üstten çıkarma azaldı hep alttan çıkarıyor. Bu öğrendiği anlamına mı geliyor bebeğim 2 aylık