sukriye1 canı istedikçe emziyorum ama 3 saati geçirememeye çalışıyorum bazen çok uykusu geliyor bende uyandırıp emziriyorum
Saglam00 Benim bebeğim istemiyor hele şu 2 gündür zorla içiyor 3 saat olunca normal alıyor öncesinde verdiğim de ağlıyor istemiyor bir rahatsızlığı mı var acaba diye düşündüm ya da normal mi bilmiyorum
meros51 Belki süt tazyikli geliyordur çok doyduğu için 3 saat sonra acıkıyordur. Tabi başka sebepleri de olabilir iyi takip etmelisiniz