Baklavanida 4 buçukta kalktı daha yatmadı sallıyorum koyuyorm uyanıyor en son beşiğe koydum oynadı kendi kendine şimdi tekrar sallıyorum yok uyumuyorr kafayı yicem gerçekten nasıl uyumazssn ya nasıl uykusuz durabilirsin
Bsrkty Baklavanida bizimki gece 3 te uyanıp birdaha uyumuyor erken yada geç yatması da değiştirmiyor tamamen alışkanlık yaptı bizde uykusuzluktan artık çatlıcaz
brolarim Baklavanida 4-4buçuktan beri bende sallıyorum arkadaşlar ve benim oğlum 16 aylık 🫣 üstelik birde abisi var 3,5 yaşında o da böyleydi 3,5 yıldır uyumuyorum yani 😳😳
durukusunannesi_ Woman35 bence de biz 8 de kalkardık şuan 6 da ayaktayız malesef yaz boyu böyle olacak sanırım Kaçta yatarsa yatsın 6 da kalkıyor
Baklavanida durukusunannesi_ ama normalde 8 buçuk 9a doğru uyanırdı 7de uyurdu yaz geldiği için 8e dönderdim saati bilmiyorum
Baklavanida Sherlock1180 4 de mama veriyorum ben o Mama 8 buçuğa kadar uyutuyordu 5de mama verince aydınlık diye uyumuyorr bende çareyi 4de mama vererek bulmuştum
1bahar Baklavanida ee napsin daha öğlene kadar uyumasını. Bekleme benim kızım 1 yaşında sabah 5 de uyanıyor
Bsrkty Baklavanida valla hastalandık uykusuzluktan direncimiz düştü anneme çağırdım artık ısrarla yinede gelmiyor şu gün geliyim bugün geliyim diye sallıyor kimseden de fayda yok malesef
Baklavanida Bsrkty aynen öyle benim bebeğim de 8 buçukta kalkıyordu işte 4buçuk 5de kalkınca 6buöukta kallsanmyine yeterdi falan diyorum