buglemss 2 saattir bir bardak çay içemedim 10 dakika dan daha az sure araliklarihla bebeğim ağlayarak beni çağırıyor meme istiyor bi ara bende baya ağladım suan hala memede ama 1 sene daha sabret diyorum kendime. Eğitim vermeyi denedim ben çok kötü oldum yatir kaldirr yaptığım halde bebeğim 2 saat boyunca ağladı :( sizin kolay miydi