Gerçekten artık yıldım bittim sadece oturdum aglıyorum 19 aylık olduk ama şu 4 aydır ozellıkle bittim artık uyumuyorr yemek yemıyor dırenıyor yapma dıyorum yapıyor kendıne vuruyor sureklı tehlıkelı şeyler yapıyor bi yere gıtmeye bıle utanır oldum artık durmuyor cocugum bıldıgınız aslaa hiperaktif dıyorlar normal dıyorlar ama gerçekten artık krız gecırdım az once sesımı yukselttım kızdım ona suan oturmus aglıyorum.. Nerde tehlıkelı bısey var orda bıtıyor resmen sehpaları almıs tersıne cevırmıs ıcıne gırmeye calısıyo ayakları gözüne gırecekken yakaladık cıkardık Yemek yeme yok sadece nereyı dagıtsam ne kırsam Böylesi varmı acaba gerçekten cok merak edıyorum..