Kızlar bebeğim 3 aylık yarı kırkından sonra ne zaman uyanırsa onzaman emzirdim uykularını kendi isteğine göre yaptım.ilk.memede uyuyordu şu an kucakta piş piş. Gündüzleri uykuları çok kısa sadece 1 -2 saat uyursa 4 den sonra uyuyor gece 12 de yatır sabah 6 da kalkıyor emip uykuya dalıyor 12 1 oluyor biz uyanasiya yataktan kalkmasam daha uyucak bı problem mi var korkuyorum uyusa dert uyumasa dert gerçekten