Valla bugün bana ateş geldi hava bastı onlarda sıcaklamasın diye üstlerini incelttim Allahta belamı verdi oğlum 2 saat 45 dk boyunca hiç durmadan çığlık çığlığa ağladı o kadar gaz çıkardı ki belki 30 kere falan. Uzun zamandır sadece çorap giydiriyordum bu akşam çorap üstü patikle yatırdım valla korkudan. Daha küçükler bence ya çoraba devam veya patikli tulum