adendr Evet. Kızım 8 aylıkken emmeyi bıraktı kendiliğinden. Haliyle göğsüm süt üretimine devam ettiği için çok şişti. Yemek yerken göğsüm masaya değiyor ve canımı çok yakıyordu. Yatamıyordum ağrısından. Annem birkaç kez sabun koyalım geri vursun sütün dedi ben belki emer diye istemedim. Baktım emeceği yok, ağrıdan da ben duramıyorum. Kalıp sabunu göğsüme koydum. Sütyenle de destekledim göğüs ucumdan ayrılmasın diye. Sabaha çok rahatlamış bi şekilde uyandım. Geceleri de sırt üstü yatıp göğüs ucumdan tutup yukarı çektim göğsümü salladım birkaç kez süt geri gitsin diye. Bir hafta falan durdurdum sabunu. Çok işe yaradı. Başka bişey yapmama gerek kalmadı. Hem ağrım hemen dindi hem sütüm gitti. Sütün tamamen gitmesi zaman alıyor ama ağrıyı hemen dindiriyor. Taş gibi olan göğsüm sabaha yumuşamıştı. Kulağa enteresan geliyor farkındayım ama denediğim ve memnun kaldığım için öneriyorum. Üstelik zararsız bi yöntem.