Haziran ayı odemesi temmuzda verilcek denildi doğru mu yoksa Haziran da yatar. Mı kızlar ?
Birbebekk bence haziranda yatar. Ben de bekleyeyim şurada
Valla vende çok merak ediyom üstte kalsın