Hayırlı geceler canımlar🙋🏻♀️.
Direkt konuya gireyim, alt üst takımım var kıyafet ( tesettürlüyüm, tunik pantolon şeklinde ). Gri renk takım. Ben bu takımı siyah renk ile mi , lacivert renk ile mi yoksa saks mavisi ile mi kombinleyeyim ( şal ayakkabı çanta ) olarak. Kafam çok karıştı saks mavisi olur gibi geldi ama sizlere danışayım dedim😁. Burda herkesden güzel fikirler çıkıyo.