Memeyi emerek uyuyor yanımda yastığımda ama anne yanı beşiğe koyunca uyanıyor hemen ağlıyor. Yanımda emerken uyuyakalmaktan korkuyorum 1 aydır böyle hiç uyumadım ama belli mi olur. Nasıl alıştırcam çok ağlıyor koyunca uyuyunca koysam da ağlıyor uyumadan koysam da