Kızlar önceden annelerimiz gibi battaniye ile falan mayalardim gayet de tutardı artık açık sütler pahalandi falan diye hem de az olsun diye filenin ya da şok marketin günlük sütleri ile mayaliyorum bı turlu tutmuyor diye termometre bile aldım internette 39-42 dereceler arasında mayalanması gerektiği yazıyordu battaniye ile de denedim fırında da denedim ama hep şu gibi oluyo bı ara kızıma bağışıklık olsun diye probiyotik yoğurtla mayalardim ondan mı düzgün olmuyor sünüyor diye annemden maya aldım ama yok az önce baktım 6 saatte yine tutmamış fırında biraz fırını isittim az önce baktım bı tık tutmuştu kaldırdım buzdolabina ama önceki gibi tuttarsmiyorum bı turlu sinirim bozuldu nerde hata yapıyorum anlamadim