Kızlar merhaba,
Kızıma geçtiğimiz çarşamba günü 5.hastalık teşhisi kondu. Bir iki gün kızarıklar sönüyor gibiydi iki üç gündür tekrar alevlendi. Doktor takibindeyiz ancak endişe de ediyorum. Yaşayan bilen arkadaşlar varsa sizin süreç nasıl geçmişti acaba? Kızımın kolları bacakları baya kızardı şu an :(