Ziko Ablasindan geçti hapşırık öksürme çok var ne yapmalıyım doktor ilaç vermedi nasıl geçecek bu hastalık
Balkupum2505 Ziko öncelikle cok gexmis olsun oglumu cok öksürmemesine ragmenn doktora götürmüştüm hapsirigi coktu bir iki tık öksuruyodu astımdan yogunbakima aldilar hic bir belirtiside yoktu tam alerji ayındayız lütfen doktora götürün
Grkmsueda Merhaba , ben oğluma prospan diye bitkisel Bi ilaç var onu kullanıyorum ve şiddetle tavsiye ediyorum