Hellomoto O zaman Datça’yı önerebilirim. Geçen sene kaldığımız her şey dahil otelini beğenmediğim için önermeyeceğim. Bu yıl Datça’da ev tuttuk. İnsan aşık oluyor ve vazgeçemiyor resmen. O kadar güzel bir şehir ki. Koyları inanılmaz temiz ve güzel. Bir sürü koyu var, gezmek için seçenek çok.
Geçen sene 3 günlük gitmiştik yetmedi. Bu yıl 5 günlük gidiyoruz 😀