Bebeğim 1 aylık saat 21’de bir başladı ağlamaya bu saate kadar aralıksız devam ediyo. Gerçekten delirecek gibi hissediyorum, gaz ilacını verdim masajlarını yapıyorum saatlerdir yok bitmiyor bitmiyor. Nerdeyse her gün oluyor min 4 saat bugün gerçekten hiç halim kalmadı, siz ne yapıyorsunuz bu ağlama zamanlarında nasıl sakinleştiriyorsunuz