mirgulak tabiki de gönül kırma amacım yok. Güle güle kullanın diye ilettim zaten. Kız çok da kibar söyledim aslında. Bende daha önce kupon kullanmadan önce sorarım kullandınız mı eğer kullanmıyrsaniz ben kullanabilir miyim diye. Tabiki de bu anı bekledim bebeğime toplu yaz alışverişi yapmak için ☺️