aaayazgc ilk zamanlar işetip uyuturdum uyurken hızlıca altını bağlardım. Sabahta uyanmadan çıkartırdım. Birkaç gün böyle yaptım maalesef.
Uyuduktan 2,5-3 saat sonra götürün ağlar falan ama yapıyorlar. Altına da alt açma bezi vardı evde onu seriyordum büyük boy kalmıştı çarşafın altına seriyordum kaymasın diye